- <3

alåå bloggen , vaknade för en stund sen o ska berätta om min dag igår kväll.
igår runt halv sju så åkte vi hem till morbror allihopa för att fira julen där.
runt sju började alla komma o vi satte oss o snacka o så.
latchade runt lite o dog av grav för min söta lilla kusin är så underbart söt !
brorsan o kusinen spelade fifa medans vi andra fyllde hela vardagsrummet hah , sen fixade vi maten ,asååå de va fuuulllt !
alla började ta mat runt 9 tiden o alla satte sej o snacka runt bordet, skratt kom överallt .
efter maten snackade alla engelska med min mosters kille . han är från frankrike men bor i london med min moster.
alla vi försökte snacka engelska med honom , HAHAH :D
jag ba , " i like not speak english but write write ." HAHHAAHAH nej skojar , nejmen man var lite nervös sådär.
sen tog vi bort bordet o öppnade presenterna , fick pengar o underkläder , fick smyckebord åt mina smycken sen fick jag högmidjade jeans , skitfina , örhängen , nagellack , skitsöt hello kitty tvål , linser , o mer .
alla vart jätte glada över presenterna .
idag ska jag hem till farmor för att fira med henne o farbror o kanske fler folk , vet ej vem som kommer men kan föreställa mej lite folk hit o dit.
sen efter träffen hos farmor åker jag hem till pappa för att vara där , han ska på bröllop imorgon med sin tjej så jag ska sova lver tills på måndag , imorgon ska jag ta hand om valparna o lite idag kväll.
sover över hos han idag tills imorgon , kanske mer , vem vet.
det får vi ta reda på senare, bilder kommer förmodligen när mamma lägger upp dom , har brist på bilder för tillfället , min sladd e sönder så kan ej lägga upp bilder , men när min nya mobil kommer lägger jag upp alla bilder.
linserna syns nte så mke , för har mörka ögon o tog mörkblå färg , menmen , efter dom köper jag gröna & gråa . skitfina , redan sagt! , men ni får ha det så bra , uppdaterar imorgon tror jag , eller innan jag åker .
pussar:*



nyvaken -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0