BARA NI GÖR MIN DAG

när folk du lär känna , verkar vara dom bästa någonsin, så märker du vad dom är ibörjan.
när du väl lärt känna dom , är dom rena mardrömmen.
men jag vet några , några jag alltid kan lita på.
och det är ni tjejer & killar , ni som jag lägger upp är mitt allt.
det är ni som får mej glad. det är ni som gör min dag!
älskar er, å då är jag nte som alla andra som ba: " o älsklingar , ni är mitt allt , gud bästavänner , lalala har kännt er i 1 timme o lalala "
nej , nej ni är guldvärda!
och det här kommer direkt från hjärtat!
jag älskar er!
Gud har gett mej världens bästa gåva!
att kunna känna er , är det bästa som någonsin hänt mej!
o nte bara det.
Gud skapade människor som är underbara.
Gud skapade er.
Ni , av alla har en stor plats i mitt hjärta.
släpper aldrig taget om er.
fan vad jag älskar er.
att det ens går?
guud.. kan nte klara mej utan er.
utan er , då är allting pisst!
okej , förlåt men det går nte o sluta älska just dej.
fuck att jag knr så som jag gör, för du känner nte samma sak.
men det betyder nte att jag ska ge upp!
ska kämpa tills du ber mej o sluta.
förlåt , men det går nte.
detta , aså det här e skit.
för vad du än gör.
vad du än säger sårar mej.
jag vet att jag är avundsjuk.
men det kallas att jag är avundsjukt kär.
avundsjukt kär i dej.

Kommentarer
Postat av: Daniella

Fin blogg! :D

2010-12-26 @ 11:36:09
URL: http://mikaeladaniella.blogg.se/
Postat av: Rebecca<3

Usch , vad ful ja är på den dära bilden XD

2010-12-31 @ 12:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0