BLOGGMIX SÖTNOSAR !

alå bloggen , ska hem te pappa idag , IMORGON GÄLLER DE =)
kollar på tve medans , vaknade 10 idag för skulle hinna fixa mej oså.
igår åkte jag te farsta runt 4 för att träffa tjejerna , min älskling piercade sej igår , aaaw. skitfint :*
vi delade ut presenter te varandra, skitfina aså , fick alllt jag önskat mej , har världens finaste vänner <3
men iaf, kom hem 18:30 , orkade nte va kvar så mke för alla skulle hem osen skulle jag göra en grej men de blev nte så.
va i skärholmen häromdagen , köppte några saker, kan visa.






plus 2 tröjor , beige och grå , osen leggings från hm, plus topp o linne från hm .


men det var det, får ta o höras senare, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0