BLOGGPAUSEN ÖVER

alå alla bloggläsare !
ändå om jag nte bloggat på skitlänge så äre folk som läser den? hahha va gulligt , ni hoppas på att jag ska blogga ha :)
de typ 40 som läste varje dag medans jag hade paus, men nu ska summan upp till någonstns mellan 100-120 ! :)
sitter som vanligt vid datan . inne på facebook & spelar lite i WoW.
mina dagar har varit vanliga , vissa har varit tuffa , men jag överlever.
lyssnar på Grenade från Bruno Mars , aså sjukt bra !
vet nte vad jag ska göra , har nte sovit på hela natten . typ runt kvart över tolv så sov jag i en halv timme? sen vakna , o åkte te skhlm. skulle hämta moster där för hon kom från london o bussen åkte te skhlm så hon åkte dit, så hämtade vi hne , o sen runt  halv 3 kom jag o la mej i sängen , kämpade får att kunna sova, men det gick tydligen nte , så får nöja mej med halvimmens sömn,
men aja , ni får hare så bra, bloggar sen.
puss alla söta läsare!



jag & karin när vi hade skolfotot.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0