Danish - Le igen <3 / text & musik

Baby jag kan se hur du gråter, fast dina ögon är torra .
jag ber till Gud och jag tackar han för han gör så du orkar.
och jag kan se hur själen din lider i tvivel och försöker att upprätthålla det vi har och i det livet du söker & varje morgon vaknar du med rädsla i magen , den rädslan för att nte ha mej kvar i slutet av dagen , så du ringer mej oavbrutet för du tycker min röst ger lite plåster .
på såren men inte mycket till tröst när jag är stressad i telefonen , helt ointresserad .
av vad du har o berätta och säger nog nte mera än att jag måste gå , hinner nte ,har nte tid .
och ger dig inga tecken på att jag vill ha kvar dej i mitt liv , men älskling lyssna nu & lita på mej , har aldrig velat släppa dej sedan första dagen jag såg dej.
jo vi ska kämpa tillsammans för meningen , du är mitt allt så snälla låt mej se dej le igen .♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar den låten!! du verkar ha bra musiksmak!! några tips om kärlekslåtar? eller lite rock? eller dina favoriter?<3

2010-12-02 @ 06:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0