!

Känner mej för att kunna sjuta någon , är så jäkla deprimerad så det nte är sant!
vill bara lägga mej ner o dö. vad förjänar denna värld något så hemskt som mej.
oh , vill bara lägga mej ner o nte vakna upp.
orka nte känna det hära, dom här känslorna jag känner , varje dag.
det är utmattande , det tar på energi.
känslorna jag känner kommer konstant. som fiskar i havet , det kommer alltid nya, nya arter.
ibland är jag så arg att jag kan känna för att döda någon , & ibland känner jag mej så oduglig att mina närmaste vänner är idioter som nte förjänar någon alls.
just nu är jag skitpissed på grund av ett enda jäkla sms, det är nte normalt , jag är nte normal.
orkar nte längre.


vill falla ner i grunden o aldrig nå toppen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0