GOD MORGON !

alådär allesammans .
vaknade 10:10 o drog mej upp ur sängen , ni sitter jag o tittar på harry potter i kanal 5 , ska käka frukost , sen duscha och sen blir det hem till pappa för att passa valparna .
förlåt , glömmde o blogga igår , men vart as trött , efter filmen snackade jag i tel .
har tagit bort min facebook . så mke slöseri med tid asså , problemsida.
ja, juste , lovade er bilderna på hur jag såg ut , fler bilder om självaste julafton kommer när jag är hos mormor o laddar ner bilderna från systemkameran :)
men ni får ha det så bra. pussar!



bilden från klassfotot : enskilt.

juldagen.

min andra linsfärg, lite onormalt cool. fail för man ser mitt bruna öga , men den andra blåa är nästa exakt.

mitt öga .

och igen. + outfiten .






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0