HEMMA

hejsan hoppsan alla bloggläsare, sitter just nu hemma hos mormor med moster och kusin för att vänta in mamma som ska åka med mej till skärholmen . vi ska dit och handla lite smått till mej .
känner mej förstörd hah , bara nade & jayda vet varför :o
men iaf, jag o nade & jayde tagga ut te tcenl o handla lite, jayda köppte julklappar till alla oss eftersaom hon nte hunnit , o jag gick o köppte en liten grej , medans ringe ali mej o frågade vart jag var, tydligen så var vi på samma plats så vi träffades , men han ville tydligen pratas vid ostörd med mej o det ville jag nte så han blev typ jätte sur.
men iaf, sen taggade jag hemåt & nu sitter jag i facebook.
men uppdaterar senare, puss!

fuck off before i make you to trick it off.

Kommentarer
Postat av: Karin<33

<3

2010-12-20 @ 16:44:31
URL: http://mjukisbyxa.blogg.se/
Postat av: -

Vilken ali? Å vilken nade? Din blogg är otrolig, fortsätt som du gör!<3

2010-12-21 @ 00:25:11
Postat av: Anonym

Vilken ali? Å vilken nade? Din blogg är otrolig, fortsätt som du gör!<3

2010-12-21 @ 00:26:33
Postat av: Anonym

Vilken ali? Å vilken nade? Din blogg är otrolig, fortsätt som du gör!<3

2010-12-21 @ 00:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0