TRÖTT

godmorgon alla söta läsare =)
sitter framför tven o ska snart ge mej av till skolan.
igår han jag tyvärr inte blogga eftersom jag hade träning .
men kan berätta lite om min dag igår !
igår, i skolan så hade vi basket, men vi kom för tidigt jag o nade, haha . vi skulle igentligen vara där kl 9 men kom kvart över åtta.
sen hade vi basket, aså herregud. man dör.
men efter basketen så hade vi 1 timme o göra allting, så vi sprang, fixade oss, o gick till donken för att äta lite smått. medans vi satt i donken träffade vi på några från skolan , dom kom från simningen eller något, så kom dom o satte sig med oss, love , embla , erica & felix.
sen efter taggade jag o nade, till bowlingen, stackars lucas, någon/några jävel tog hans kläder, skor , jacka byxor, allting !
men som tur var att lucas hade lagt plånboken och mobilen högst upp så dom såg nog inte dom, det var det enda som nte blev stulet.
sen kom lucas efter att hans mamma fixa nya kläder till han.
vi körde lite bowling hit o dit , skitkul, jag var i grupp m nade & lucas, nade kom 1:a ,. lucas 2:a & jag sist -.-
menmen, jag klagar på min onda arm! har jätte ont (a)
hahha nejnej.. men efter de gick jag i nade runt lite i stan, såg en gammal kvinna som frös som fan, så gav hne runt 30 kr.. jag hade nte mer :o
fast nu när jag tänker på de, så tror ja de va diss..-.-
iaf, sen så tagga jag hem, runt klockan 6 hade jag träning i hagsätra, körde ba styrka &  löpbandet, damn en tjej försökte vinna mej, såklart hon sumpa den chansen ! ;)
men iaf, måste tagga snart, ska dricka upp caffet & sen borsta tänderna, platta håret & utgång !
puss alla söta människor som läser min blogg! (a)

 älskar dig<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart bor du? och kan du visa en bild på ditt öga?

2010-12-02 @ 06:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0