Chatt.

död, vet nte vad jag ska skriva om , så svarar på några frågor ist. :)

mathilda om Vill ha!:
snygg skinnjacka! var finns den?<33
Ginatricot :)<3

jannis om nehe?:
carime du är jätte fin! söt blogg!!!

hur gör du så ditt hår är så fint? har du löshår också? du är jätte fin!<3
använder du lösögonfransar?<3333
Tack så mke!
ja, jag har löshår , men använder nte. haha du med<3
nej det gör jag faktist nte :)<3


jossan om Vill ha!:
du har grymt fin stil! du borde göra dagens kläderstil! puss!!!<33
Tack så mke! hah , aa funderar på det :)<3 kram .

Anonym om Franska:
hej jag skulle vilja fråga dig om du kunde göra dagens klädsel eller dagens låt? kanske dikt också? :D älskar dig blogg !!!!(L)<3
hej , jo som frågan ovan så funderar jag på dom alternativen. men då behöver jag sladden så jag kan ladda ner bilder. nte kul o se samma bilder hela tiden? så ska fixa kabel , för den andra är trasig. hahah aew, o bloggen älskar dig!<3

Jessica<3 om Franska:
carime du är så fin! kan du ge lite tips om hur du sminkar dig , hur lång tid det tar och vad du sminkar dig med?
sjukt fin blogg! fortsätt blogga! läser den varje dag!<333

hah va söt :)
javisst , kan lägga upp en bild på olika smink jag använder? , jag sminker mig i ungefär 10-15 min :) jag använder bara mascara, rouge & brunkräm! :) hah, vad glad jag blir att du gillar den! jadå, fortsätt läsa ;)<3.

Josefine
om Vill ha!:
Grymt fina saker!
ja , visst är dom? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0