FÄRGNING PÅ G

hejsan allihopa.
sitter vid datorn o väntar på att färgen kommer fram.. igen.
färgar håret guldblont :)
igår så hade jag fixat håret, yani som test. de blev kaaoos. :D
så fixar resten idag.
kan berätta om min dag :*
idag så hade jag S!blingz med tjejerna, snackade oså, alla verkade gilla mitt hår yani eld -.-
förutom en viss person som verkar lite stöddig? men iallafall.
snackade om allt o ingenting, hade de skit trevligt !:D
hm, ojjuste hah, idag erika & dom lekte fjortisar, skitkul (a)
emelie & älva fixade sig med sträck jag vet nte vad :O HAHAH!
ahah, erika ba, aså guuuud är min brunkräm sträckad nog? emelie ba, ahahha ditt ägg. HAHAHHAHAHA ba om ni var med så skulle ni fatta hur dumt det lät :D
aså fattar nte, den dära tjejen, så jobbig din bassäng. lek nte så tuff. du har 1 vän. 1 ! ode knappt att den människan står ut med dig. skaffa liv .
ska messa älsklingen att logga in för ska snart duscha bort färgen .<3
snackar just nu m älva o typ 7 till, älva rikti knasbarn :o, fattar knappt vad hon skriver om , HAHAHA :D<3
men ajde, imorgon kmr bli bbäst, kommer mke bilder aså så passa på ha :*<33333
ajde, uppdaterar senaare m bild på mitt nya hår, Puss!♥

puss<3

Kommentarer
Postat av: Alma

Gud avd fint det blev!

du passar jättebra med blont!<333333

2010-11-27 @ 15:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0