God Morgon.

alå =)
vakna för en stund sen.
sitter och kollar på 4sport, fiske. aså gud vilken fkng fisk :o
nte för att jag gillar fiskar o äta eller något men programmet är fan bra.
idag vet jag inte vad jag ska göra. många har frågat mig om jag orkar gå ut till stan eller typ skärholmen. men jag vet inte. orkar jag verkligen? eller ska jag sitta med mamma först , sen ut? :)
aa , det får nog bli så. jusste idag ska jag till heron med mamma. vi ska till den dära matbutiken för ska köpa hårfärg igen.men så ser min dag ut . kommentera gärna vad ni tycker jag ska göra idag? vilken hårfärg jag ska köpa? nte brunt, de är min riktiga hårfärg.(A)



 redigerad (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0