GODMORGON

God morgon alla bloggläsare, vakna för 10 min sen o fixar mej ode.
igår så kunde jag nte blogga eftersom kollade hur mina söner vann matchen! Visca Barca ♥

barca vann med 5-0 , aså förlåt men de va för lätt match liksom. för lätt.
messi & villa , käääääääääärlek , pedro var sjukt bra, men liksom när messi fick armbåge jag tyckte själv iidioten som la den på honom borde få rött för messi slog han nte innan, men nog om fotboll.annars skulle jag ha gjort en fotbolls blogg! HAHA :*

iaf, igår så hade vi skola osånt. hahhaha , younes bästa, han ba , " om man tränar basket man får värsta arm-musklerna " jag ba , aha . och eftersom du spelar, visa? han kollar på båda av sina armar o ba , eh.. sen han tar upp tröjjan vid armen så man tror han har muskler HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA ! sen han ba , " aha ! "
nade & jag dogdog av garv, aså rikti skön människa, alla basketkillar i vår skola har mage  :(
men ajde jag måste ta o skynda på mej, ska platta håret sen taggish mot liljeholmen sen tvärbanan mot gullmars o möter upp nade, för vi ska ha basket & sen bowling, kulkul! :D puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0