Godmorgon

hejsan!
vaknade nyss, ligger med katten o spelar spel (a)
ska dra mej upp till vardagsrummet, fixa täcke ode, sen fixa frukost sen ligga där o kolla på tve, medans jag äter frukost! :)
aså igår de blev kaos mellan mej o älsklingen, men aså de så mke falska rykten såde nte sant!
men de fixade sig tillslut.
det är fortfarande lite tajt mellan oss eftersom rykterna kom från hans bästavän..
men iaf, jag o älsklingen visste iaf nte vad vi skulle säga efter så vi ba sket ide, vi snackar idag ist, skiteri igår.
igår innan , runt 23:05 satte mamma på film , eclipse, men jag orkade nte titta, så jag satte på egen film i datorn .
aså jag lovar, det finns en snubbe som nte förstår att han är super jobbig!
han messar & messar, jag svarar nte..
hmm, vad beror det på?
jusste, att han är en skitjobbig snubbe..
men iaf, aa så sen jag satt vid datorn, stängde av datorn runt 00:30 sen messa en stund.
iaf, idag vet jag nte vad jag ska göra, mamma ska på tjejmiddag med sina vänner o jag? sitta o punda -.-
nejmen aså ngt måste jag ju göra? kanske ska hem till pappa o träffa valparna igen, no idea.
uppdaterar  senare, pussokram!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0