HAR NTE HUNNIT.

alå, har nte hunnit o blogga sådär, för typ hade fullt upp m studier.
men kan skriva i text om mina dagar jag nte hunnit skriva.

Måndag: i måndag så hade jag franska o matte ode, slutade runt 2.
tagga hem te mej med nade för jag skulle hämta kläder för skulle sova hos hne.
sen vi gick te pizzerian o käka osånt, mannen killen som jobbade där hassla mej :o idiot.
sen när vi skulle hem te henne så fick vi vända om i mälarhöjden för de hände en grej HAHAHAHHA ba nade o lucas fattar! <3
senare så tagga vi hem te henne oså, chillade , sen tagga vi till donken o käkade, runt 8 så gick vi te centrum o mötte upp lucas, gick runt lite snacka oså, sen gick lucas hem så vi tagga också hem runt 10.
hemma hos henne så chatta jag m älsklingen & nade med sin HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH döööör! sen vi snackade m älsklingen, aså nade stog o gaaaaaaapa om vad vi skrev HAHA!
toalett jag vet nte vad, höger vänster upp upp , HAHAHAH ! ba hon fattar,<3
sen decka runt 00:05 & nade decka runt 2:00 hah,<3

Tisdag: i tisdag vaknade jag runt 10 jag o nade fixa oss oså, sen runt kvart i 11 så tagga vi ut, till t-centralen, gick te donken o käkade meny  ode, sen kom karin o käka m oss, sen runt 1 tagga vi till skolan o chillade där, runt 3 så gick vi till enskedegymnasium & körde pepparkakshus,aså gud va mke damp jag fick på en tjej, aså guud vad jobbig, hon paja mitt hus aså 3 gånger, mannen fick damp ! sen runt 8 hämta mamma mig där så tagga jag hem, chillade oså, va skittrött, hade stått upp i fem timmar :o
sen runt 23:30 decka.

Onsdag: Sitter på engelskalektion, ska snart käka mat, uppdaterar senare ♥


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0