HEMMA

alå , sitter hemma o snackar i lur m lucas :).
snackar om allting som hände igår, hah ringde hnm mitt i natten, klockan var runt 4:20 HAHA, rikti flummbarn !<3
aja, ska iaf berätta lite om vad som hände, igår vare ju tjejfest, döööda hah, sov i källaren m tjejerna, bbästa !
sen, emelie jag & jayda skulle hämta sänggrejjer, så vi fick gå ut från källarrummet & in till källaren där allting e svartsvart.
klockan var runt 1:45, mitt i natten.
så vi går , emelie tar med sig en slaggrejj som man slår med i baseboll eller vad de heter, o jag tar med mig kniv HAH :D
sen så går vi, allting e kolsvart, har kniven framför mej, sen jag ska öppna dörren till förrådet så det knakar, jag skriker till o emelie skriker som ba den o duckar, HAHAHAHA :D
skiträdda vi var, sen jag går in i förrådet m emelie & jayda, stänger dörren o hämtar grejerna, sen när vi skulle it från den jag hör ngt, så springer med kniven o emelie & jayda får fnatt å springer, när jag springer jag råkar krocka mot en kant så ramlar på dörren HAHAHAHHAHAHAHA , emelie ramla på mej, HAH :d
sen typ går vi in i rummet i källaren o typ chillar, för hon bor i lägenhet, men det finns en lokal längst in i källaren, o källaren e skitstor, så vie ljupt ner ..
sen runt 3 jag & karin dansar som ba den, hah vi dödar allting, vi sätter på radion i the voice o körpå :D
sen typ runt kvart över fyra alla vill snacka oså innan vi lägger oss, jag blev skittrött så lägger mej, men sen när dom släcker jag blir pigg igen hahahah :D
börjar sjunga ode, sen vi ringer upp lucas odom runt halv 5.
Lucas sov HAHAHAHHA :d
sen runt kvart över 5 deckade allihopa, sen på morgonen så skulle vi fixa oss o käka frukost, men vi hann nte för skulle hem tidigt, så tog bussen mot gullmarsplan, sen tog tvärbanan mot liljeholmen, från liljeholmen så tog jag tunnelbanan mot norsborg o kom hem runt 13:15.
nu sitter jag hemma, ska snart käka frukost snabbis, sen fixar mej ordentligt o kanske ut , vet nte, vi får se.
bilder kommer upp så fort nade lagt upp dom från kameran HAH :d

ajde puss<3







Kommentarer
Postat av: bbell

hur lång är du?<3

2010-11-27 @ 15:02:40
Postat av: katrin

om jag förstår det rätt så är du singel?

funderar du på att skaffa kille? raggar dom på diig ofta?! :)))<3

2010-11-27 @ 15:03:42
Postat av: Nadde<33

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHH KOMMER ALDRIG GLÖMMA SÅÅÅÅ JÄVLA KUL VI HADE ASSÅ ! <3333333333333333333

2010-11-27 @ 17:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0