Seg (a)

alå där .
ska nog berätta om min låååånga långa dag.
idag hade vi skola. slut.
nej skojar hahha (a)
men vi hade skola idag , slutade klockan 11 så gick hem. efter det så skulle jag till Bup för hade möte klockan 1 hos dom.
så gick dit, efter det så gick jag o handla med mormor , sen så tog jag hallunda bussen & gick hem. kollade på tv oså.
senare så hämta mamma mej, så vi skulle handla i ldl.
sen så gick vi hem igen o chillade bara.
satt och kollade på film i datan , (a)
nu väntar på att mauri ska logga in för orkar nte messa han , han har 3. hah :D
så chillar medans, kollar på en film , vette ens vad det är för film HAHA :D
så vi får höras.
aaaajde .







=D

Kommentarer
Postat av: anonym

Bebiiii älskar dig !!! <333

2010-11-12 @ 23:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0