Sorry

sry för dålig uppdatering, men har nte haft tid!
ska blogga lite extra när jag väl kan så jag nte skriver varannan dag!

iaf, Harry Potter filmen var grymt bra! rekomenderar den totalt!
senare så träffa kusinerna, vi kollade samtidigt på filmen!
efter filmen så snackade vi lite o senare åkte vi hem för mammas kille var hemma så vi åt god mat osånt.
lägger in bild senare hur jag såg ut! hade iaf lte krulligt hår , svart body, jeansleggings svart osen uggs!<3
igår så var jag hemma hos pappa, sötaste valparna aså!
men hon är ju mamma , så hon är otroligt överbeskyddande , o lite dryg men det är så mammor är! älskar henne ändå!
idag ska jag möta pappa , ta en fika eller ba gå runt. imgås bara . mysigt!
sen efterdet ska jag kolla på film med mamma på kvällen eller annars kanske jag ska möta någon?
men iaf, skriver senare! puss!♥


    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0