Stulit mitt hjärta

Det finns något i livet som kallas för kärlek.
Det finns både hat & kärlek i livet.
något man helt enkelt får leva med.
jag har kännt både hat, sorg , förtvivlan, mod, styrka , & kärlek.
vid vissa tidounkter känns det som allting " falls apart " det är en gren som måste genomföras.
ingen har sagt att kärleken är någonting lätt.
kärleken är svår att få tag på, & lätt att mista.. varför?
ibland sitter jag & tänker , är jag verkligen redo?
eller förtjänar jag inte äkta kärlek?
jag ser hur mina vänner & familj ändras.
hur dom får kärlek i sitt liv.
jag ser hur dom är när dom är med sin sanna kärlek.
jag vill också kunna känna det.
det finns en kille som stulit mitt hjärta.
kan jag lägga en chans på det här?
för oss?
i'll give it a try.
i want to feel how love feels like. i want him, holding me tightly, saying " i love you."♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0