TÄNKER


alå, nu när jag tänker tillbaka tänker jag faktist på hur mke jag verkligen saknar vissa människor.
människor jag växt upp med.
människor som är som min egna familj.
förre detta bästavän, ex pojkvänner, kusiner,klasskamrater,lektionerna. det är vissa av sakerna man saknar , kollade på några bilder, o ser 3 tjejer & 2 killar jag aldrig glömmer.
Tjejerna: Menekse mermer , Felicia Yap & Rafaela Nikitidou. det är mina bästa barndomsvänner♥
3 vackra, helt underbara tjejer,<3
har fortfarande kontakt med dom tack o lov ! Rafaela är nog den jag kom närmast det här året. minnen med dej Nikitidou<3
Killarna: Cesar Carrasco ,&, Anastasios nikitidis , <3
liksom, ni människor är dom jag aldrig vill mista, menekse , felicia & cem, ni var mina gammla klasskamrater, kärleken blev större & större efter varje dag som gick.
Rafaela , Cesar & Anastasios. ni är barndomsvänner för livet. älskar er !
Rafaela Nikitidou, kärleken vi hade, kärleken vi har är stark.
ändå om vi nte träffas ofta ofta, så finns du i mitt hjärta.♥
hjärtat, en sådan vän som dig är svår att glömma . något jag nte vill göra.
vill aldrig glömma dej älskling, en av universums vackraste tjej<3
saknar dig mängder o hoppas vi ses snart.






Mina lite nyare vänner .

det finns 2 killar & 3 tjejer.
Killarna: Lucas Lantz & Johan Yoseff .
Tjejerna: Naomi Kifle , Älva Bjernér & Emelie Brunstorp.
Ni är mina vänner jag älskar & behöver, kärleken för er går nte o förklara, vet att jag är grymt jobbig, men vad ska man göra, jag är förälskad i er. mina vänner, ändå om ni skulle hata mej skulle jag fortsätta vara jag. fortsätta tycka så som jag tycker.♥
älskar er allihopa <3





mitt liv stavas såhär : k ä r l ek

Kommentarer
Postat av: Älva

awww älskar dig oxå ! föralltid älskling :* <333

2010-11-28 @ 21:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0