100 FRÅGOR

1.Tre namn jag lyssnar till : carime , carii & låångis
2.Någonting jag tycker om med mig själv :min hårfärg
3.Någonting jag inte tycker om med mig själv : mitt ansikte
4.Detta är jag rädd för : pedofiler & störda människor
5.Tre saker jag vill ha varje dag : sommar , pengar & kärlek
6.Tre saker jag absolut inte kan göra : hjula (a) ta självmord och va glädjespridare -.-
7.Detta tycker jag om att göra : gå ut , va m kompisar & haffa
8.Detta vill jag göra just nu : BLI FRISK
9.Bästa kännslan : att få kärlek
10.Värsta kännslan: mista kärleken
11.Egenskaper som jag vill att min partner ska ha : ?
12.Är jag kär just nu :njae..
13.Jag vill gifta mig : kanske
14.Följande saker jag gör innan jag dör :ffreediving i egypten ,
15.Min käraste ägodel : Mobilen 
16.Något jag vill ha i present : PENGAR
17.Detta har jag på mig just nu : dt byxor & peak tröjja
18.favoritkläder : midjekjol och tjock kofta
19.Favorit djur : hund och katt 
20.Följande musikstilar tilltalar mig mest : rock & hip hop , lite reggae
21.Favorit låt just nu :all time low - leave me a sign 
22.Roligaste/Tråkigaste ämnet i skolan : svenska roligaste , franska & matematik stördaste.
23.Stjärntecken : oxe
24.En film jag älskar : pirates of the caribian ( stavfel..)
25.Tvprogram jag gillar :vampire diaries o fler.

26.Favoritdoft : kill perfym
27.Detta äter jag gärna : tacos & kebab
28.Dricker helst : Cola.
29.Favoritgodis : chocklad
30.Hit vill jag gärna åka på semester : EGYPTEN & THAILAND
31.Färg på mina ögon :brun
32.Min längd : 1,70
33.Jag tror på : mig själv.
34.Jag spelar : wow
35.Person jag beundrar : ingen?
36.Såhär bor jag : med mamma
37.??
38.Det här tänder mig : ..
39.Det här gör mig avtänd : fula snubbar.
40.Favorit färg - svart , lila , grön , röd , blå , babyblå
41.Favorit citat : ge aldrig upp, kämpa för det du lever för
42.En hemlighet jag vet :-.- idiot, de hemlighet
43.Bästa present jag fått : pengar (a)
44.Senast köpt en skiva : eh, runt 2005 tror ja.
45.Detta är jag mest nöjd med mitt utseénde : mitt hår
46.Detta är jag minst nöjd med mitt utseénde :näsan
47.Udda förmåga/egenskap :skrika
48.Om jag vore ett djur skulle jag vara : vet nte.
49.Vad lyssnar du på just nu : mamma som klagar.
50.Vad har du gjort/ska göra idag? : va hemma o kolla på tve.

51.Var är dina föräldrar födda : utomlands 
52.Vad är det senaste du installerade på datorn : en grej :)
53.Vilken är din favoritrestaurang : vet nte
54.När badade du i en pool senast : 2010
55.Har du varit med i någonskolpjäs : ja, haha..
56.Hur många barn vill du ha : INGA
57.Vilken musik tycker du mest illa om : svensk musik HAH
58.Har du bestämt vad du ska rösta på valet : ?
59.Vad har du för tv kanaler : massor
60.Har du åkt moped någon gång : ja.
61.Har du busringt någon : ja , men då var ja typ 9 ha.
62.Har du fått fel parkeringsböter : har nte ens körkort idiot.
63.Har du hoppat/ kan du tanka dig att hoppa Bungy-jump : yes de kan ja, ska jag :)
64.Har du egen trädgård : ne.
65.Vilken är din favorit på tecknade serier :inga?
66.Kan du alla orden i nationalsången : absolut NTE
67.Badkar eller dushkabin : eh.
68.Vilken är den bästa film du sett den här månad : a try to give , idioter haah :D
69.Favorit pizza : vet nte,
70.Chips eller popcorn : CHIIPS!
71.Vilken färg på läppstift använder du : ingen
72.Har du rökt jordnötskal någongång : HAHAHHA WTF?
73.apelsin eller äppeljuice : äppel
74.vem var det senaste du åt med , vad åt ni : tacos , m familjen
75.Favoritchoklad :vet nte
76.När röstade du senast  : aldrig
77.När åt du en hemodlad tomat sist : .. störda frågor
78.Har du vunnit en prispokal någongång  : nejrå.
79:Är du bra på matlagning : sådär
80.Klarar du att tanka själv : mobilen aa :D
81.Har du beställt något från reklam genom tv : nope
82.Pepsi eller coca cola : Coca cola !
83.Har du varit tvungen att använda uniform på ett jobb : jobbar nte zackad
84.vad var det senaste du handlade : kläder
85.Har du kräkts ofäntligt : nej
86.vill du helst bli mongmiljondär eller hitta den sanna kärleken :kärleken
87.Tror du på kärlek vid första ögonkastet : ne
88.Har du ringt något betalnummer : .
89.Kan man vara vän med sitt ex : öhm aa , typ.
90.Vem var det du besökte på sjukhuset senast : minns nte.
91.hade dumycket hår som liten bebis : vet nte 
92.Vad har du för mobil / meddelande svar på mobilen : ingen
93.Vad har du i din väska : använder inte.
94.Någon favoritsak du gör innan du lägger dig : klagar på allting, messar haha.
95.Vad är du tacksam för idag : att jag fortfarande lever
96.Var hittade du den här : på en blogg.
97. personer du vill att ska göra den : alla som vill såklart.
98. Ångrar du något speciellt : ja 
99.Saknar någon just nu : ja.
100. perfekt liv? : nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0