ALEEEEEEEEEEEEEEX <3

alå bloggen, kom nyss hem från heron m damla & menekse.
som sagt, vi gick ut, mötte dom i skärholmen, först snacka jag i lur m alex sötnos. :)
sen blev de tråk, HAHAH menekse jag o damla skämde uuuut oss svär , de va en söt kille, damla jag o menekse skulle haffa , hans bror va oxå där, nte såfin.
sen han ignorerade oss totalt HAHAHHA :D


menmen, sen iaf vi taggade te heron, fullproppat, vi gick runt överallt, killar försökte haffa, blängde på våra göttar o allt, uuuuuuuush.
menmen, sen vi gick te spelhallen, några killar som va 20 blängde vääääärst, vi gick vänster, dom vände sej vänster, vi gick höger dom vände sej mot höger osv osv.


sen fanns de 3 snubbar som körde biljard, oho va dom blängde men så fula, ghah, förutom en, svart hår m blåa ögon, DÖÖÖÖÖÖÖR! (a)

sen så hade jag tråkigt så jag såg 3 skitskitskitsnygga killar oba, ey, e hon fin? pekade på damla, aså skrattattack bre! han kom närmare oba, vem? jag ba hon, pekade på damla, han kom ännu närmare, 5 cm från mej, sen han ba , alla ni är fina HAHAHAHHAHAHAHA aså var han blind eller vad, ghah dog av garv, sen han börja flörta si o så, menekse ba, hah hon m blå jacka e full. så du vet, han ba eh, okej.. kom, chilla m oss?
vi ba ehh.. njae,, sen dom gick. vi gick utanför spelhallen, sen jag hörde han roppa på mej med sina vänner så vi gick dit, sen han ba kom med oss o ta en sigg, vi ba NEJ TACK! eller jag. -.- menekse o damla gömde sej bakom en stålpe HAHAHHAHA :D sen damla skulle heta melissa ifall dom skulle fråga, menekse mimmi eller ngt o jag caroline :D aså dog, för min humor var så torr.. sen jag ba "DAMLAAAAAAAA KOM NU! " damla ba va? senjag ba OJ! MELISSA .." HAHAHHAHAHAHA :D


menmen, sen vi hade sioså, gick runt ode, sen tagga vi hem, snackade i lur m massa olika sen kom jag hem, snackade nyss i lur m alex , ska ringa han strax. men ajde, ni får hare så bra medans, bilder kmr strax. PUSS!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0