FESTPRISSARNA (a)

alå bloggen, kom hem runt tio något sånt. sitter och snackar i facebook medans jag messar + film, någon i femma, något med förlovning, fransk oftast..
idag tagga jag sara teo & hans kompis te heron, mötte upp teo o hans kompis i skäris, därifrån tog vi bussen te heron, han o hans klubba asså -.-
men ajde, iaf. sen vi gick runt som luffare i heron hahah inget liv, dom tog o käka, efter det vi gick ut en stund 1000 människor utanför som satt o rökte, eller snacka.


teo ba en kram, jag ba ajts, sen han tog mitt huve drog upp mitt ben upp te himlen vet nte vad :o sen han mula mej värst, så dogdog.
gick te toan med sara för mitt smink var ända ner i halsen HAHHAHAHAHA kunde nte andas!
sen körde teo grejj m sin tunga, hahahha han älskar sin medicin. det är hans drog ♥

sen efter, vi gick ner till där vattengrejjen, jag hitta en plastgrejj o teo tog den, han gick bakom mej jag satt i en bänk, han tog den runt min hals o ba" vi ska ut " jag ba " JAAAAAA, SLÄPP MEJ IDIOT" " sen han tvinga mej ut, va skiträdd hahah, han går brevid mej, jag ba teoteo, minvän,:) sen han ba, aa min vän kramar mej men som vanligt tog han mej resslingbrottningsgrejj o mula mej, men jag skreeeeeeeeeek efter hjälp HAHAHHA !


jag ba , uuuursäkta, KAN NI HJÄLPA MEJ !!? killarna glodde på mej oba, du har dina vänner..(a) jag ba " HAHAHAH O HJÄLPER DOM MEJ?! " han ba garva, sen han ba ska jag ringa polisenkanske? jag ba AMBULANS OM DU VILL!

sen jag låg ner i marken helt blöööt, teo låg över mej o garva sen de kom en kurdfamilj, jag ba LITE HJÄLP? SNÄLLA!
sen dom blänger på mej o garvar HAHAHAHHAHA -.-
men ajde, sen vi lämna teo o hans kompis i bussen, sen taggade vi tbx in, sen lalalla tiden gick så vi tagga hemåt,
vi träffade kurdligan , hah några snorungar satt i bussen o ville jiddra så jag som vanligt fick fnatt o dissa han :)
esra skrek som galning " SLÅ HAN LALALLA "
hahahhaha visste nte hon hade högtalare i munnen hahhahahahahah!

menmen, nogom mej!


bilder kommer sen! tog nte bild på teo, HHAHAHAH (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0