GLÖM

glöm det jag nyss skrev, vi redigerar den lite.

mitt hjärta dunkar så fort någon säger ditt namn.
mitt hjärta dunkar så fort du skriver till mej.
mitt hjärta dunkar så fort jag tänker på dej.
mitt hjärta dunkar så fort jag tänker på din röst.
mitt hjärta dunkar av glädje att vara kär i dej.♥


den nya passar bäst!





mitt hjärta dunkar så fort jag ser hur världen ser ut.
mitt hjärta dunkar så fort jag tänker hur jäkla dum jag var som trodde att mitt hjärta skulle dunka för dej.
mitt hjärta dunkar så fort jag tänker hur iiidiotisk jag var som trodde bättre om dej.
mitt hjärta dunkar så fort jag vill smasha ditt ansikte i helvetet.♥






vi lever i en värld med massa hat & falskhet!

sitter med torarna i halsen och ångrar exakt allt vid denna tid!
ångrar att jag fick sånna här känslor för någon som nte skulle ge ett skit.

berättelsen är sann.

vi delade på kärlek.
jag tog kär & du tog lek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0