HEMMA, FKNG SJUK

alå bloggen, sitter o snackar m syssling david, sköning hane HAH :D
iaf, menekse fyllde ju år idag, så vi skulle överraska hne.
kan säga att det nte blev så lyckat.. haha.

först åkte jag hem till felicia runt 10 i två, mickis o hon o jag fick stjus av felicias mamma hem till sara, sen där snacka vi lite, gjorde gladdkaka som blev misslyckad..
vi hade konfetti o allt,  sen vi köppte presenter te hne, men vi skulle gömma oss för hon visste nte att vi va där, så vi var i köket, hon skulle igentligen komma 5 min efter, men hon va tidig, sen jag kollar på fönster och så står hon där lika läskig som en våldtäcksman HAHAHHA skrek som bara den!
sen fick jag underhålla menekse ode tills dom var klara, kasta konfetti på hne o gav hne kladdkakan, lyckad.. typ.


men iaf, vi käkade kladdkakan sen stack vi till skärholmen, ba fuuulingar där .
menekse gjorde två hål i öronen, jag ska oxå men orkade nte för mådde dåligt.

senare tog vi bussen till heron, snackade i lur m sötnosen, sen typ försökte några killar bakom mej haffa?
hahah så synd..
dom va typ 17-16 , killen i mitten va skitsöt (A)
aja, iaf, sen vi drog oss till kebaben, jag felicia & mickis käkade kebab & menekse tog någon thai mat, sara åt nte.
orkade knappt äta hälften, mådde skitdåligt, sen gick vi te toan för o kolla oss i spegeln, tog av mej jackan för skulle fixa skörpet i midjan, sen menekse skrämde mej så tappa min jacka på kiss, iidiot, DEN STANK!

men sen så taggade vi te spelhallen, killarna som försökte haffa spelade biljard.

vi va i kafeterina, mittemot dom, jag ska ba gå förbi, andra killen viskar te hans kompisar, sen alla la värsta haff blicken, snyggingen spelar dum, han spelar att han messar sen han kommer emot mej, HAH , han leker stor yani, sen jag tagga därifrån, sen åkte hem för mådde skitdåligt o nu är jag hemma, helt död.
haha david retar mej för slogg mej nyss i läppen, skitooont!
han garvar, o kallar mej keff, HAHH du är keff kuzin! :D
mamma dog av garv hon med, fick damp o skrek på hne att gå, hon kan väl trösta mej hah. men nejrå, hon flinade o garvade..
menmen, devade, pussar:*

ojuste, CRISTIAN E MIN MAAAAAN!


bilder kommer strax.



Kommentarer
Postat av: karina

hur många hål i öronen har du? vart har du ?



hur många skulle du vilja ha och vart isf.

2011-01-04 @ 21:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0