LAAAAK SHOOO PLUGGET

hejsan bloggen!

kom nyss hem från farmor, farbror var där oxå, lite skojigt.
käkade massa godmat och sen tve o snackade om mke, HAHA jag är tydligen nte så bra på att ta & höra kritik.
måste ta mej samman o klara skolgången, det är det viktigaste! pluggar oså just nu, har franska prov imorgon, shit. sen en massa So uppgifter om nyheterna som måste vara klara, så efter detta inlägg så stänger jag av datan för att plugga skitet av mej.. ojoj..
kan nte lägga upp bilderna eftersom min mobil är knas & folk har nte lagt upp alla än. så väntar med det tills alla bilderna är nerlagda i facebook eller msn.

imorgon äre skola, fyfan -.- kort helg känns det som, riktigt kort helg.

menja, nu måste jag in på schoolsoft och nyheterna för att börja plugga!

bloggar mer innan jag stänger av för kvällen.

pussar!:*




hah, kolla in min fina blick! HAHAHHAHAH! oså ser man helt förstörd ut som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0