MITT ÅR I BILDER!2010



alå bloggen ,
ligger i sängen o ska kolla på film, vet nte riktigt vilken men vi får se.
hah, dör av garv.
så rena mardrömmen att vara du.
de finns en människa, som jag tyvärr känner som är en ren bitch, de står på hnes ansikte, falsk bitch.
menmen, orkar nte slösa min tid på sånna.
iaf, tänkte på en grej, de finns stunder som jag verkligen saknar.
kan visa de i bild ist.


oktober , jag & karin utanför skolan.

skolfoto dagen, tror september


i november


november


samma dag


december, jag & naomi eller jag & karin, minns nte.



samma dag, karin till vänster nade till höger & ja i mitten


när jag snackade i lur m ..

jag & karin


i sommras. älva tog bilden på mej o min make



jag & lucas, misss u


karin , jag , lucas & charlie<3


jag & lucas.


nade , jag & karin :*

i september


när vi hade våra dagar utan krig & hat.

tvilling <3


emelies tjejfest




dansuppvisningen, kaooos hah

min danspartner / bästavän & jag<3

min övernattsgrej

helt död..

kaoset it self


helt drooogad ansikte


charlie & jag


dagen jag aldrig någonsin glömmer!


sommaren med barndomsvännerna felicia & menekse!


jag & mickis


jag i sommras.



dogdog, sktläskig i båten



i lokalen med melanie, saknar början av sommaren



i sommras när vi åkte te ekerö, fuck den dagen, den va bäst o så vart ja skitsjuk


efter sommaren, fick min första fisk. hatade de..


raffa o nikki


tider man saknar ! jag eve & sara, kärlek

juni eller något§


ayse jag & esra ce <3


sheii's tjejkväll, lyckad :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0