! NEJ, DE FEEEEEEL! FÖR FEL!

nejnej & nej.
det är för fel.
älskling, jag har kännt honom sen han gick i 2:an.
jag vet hur han är.
han gillar nte dig, han gillar det han ser.
för ditt bästa, ta nte den hära chansen, för det är en väg till helvetet.
som vän ber jag dej att fundera. vilker är bäst? utseendet eller insidan?
vi vet båda vad svaret blir.

i alla år har jag sett flickor som blivit besvikna. vääärldens finaste flickor också.
han tröttnar. det kan hända att det varar i 1-2 månader, men han tröttnar.
snälla snälla snälla , som din vän ber jag dej att fundera.

han kommer att krossa ditt hjärta.
.

Kommentarer
Postat av: -

vem menar du?

2011-01-09 @ 00:10:12
Postat av: -

vem menar du?

2011-01-18 @ 21:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0