OKEJOKEJNEJDEJFEJDHEJ

igga rubriken -.-
alådär bloggen!

sitter vid min kalla stol o fryser arslet av mej. kul va?
träffade på pipe o hans kusin marito, vet nte hur hans namn stavas men aokej ;D
skitsöt o allt det där , saknat han skitmke, först deva pinsamt, hade nte sett han på 2 år eller något, sen man kännde igen han o slappnade av, skitskönt att snacka m han, så fin ♥

dog av garv, pipe rikti humorbarn, likadan som hans kusin, alltid lika roligt att snacka med dom, man tröttnar aldrig :*

iaf, idag i skolan i hade passion ode, helt vanlig skoldag, sen skulle hem en gymnasieelev tog upp sin tröja, aså dog ! MAGMUSKLER !

jag ba skrek till han, " ojoj bara maaaaaaagmuskler sexi :* " han ba tog ner sin tröja o garva , HAHAH VA SÖT! han blev fett röd svär (a)

men sen taggade jag hem, snackade i lur på vägen hem med en kompis, sen typ aa, chillade oså, juste skulle igentligen träffa teo imorgon , vi skulle sola men glömde att jag har möte med BUP -.- måste gå från skolan kvart i 1 -.- damn, snabba cheman asså.
men ajde, bloggar senare om ja orkar, nu om 5 min börjar en film på kanal 6, vill se den hahah 2 killar leker bögar, kan nte missa (a) menmen, nås via lur, pussar:*





kärleken brinner så fort d ger mej något jag kan kämpa emot♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0