SRY

sry bloggen, kommer blogga segt, så var berädda på nästa inlägg!
haha, kollade igenom min mammas bilder, en bild på mej som någon i hnes skola, en av eleverna har tydligen bytt namn på min bild där det står MEN'' FJORTIIS ? HAHHAHAHA :) kuligt, grymt fel har dom iaf! :)
menmen, lite roligt faktist, hade faktist nte tänkt mej på det viset, speciellt en bild som visar min tröja ?hah, men aja, folk som nte känner mej ska nog nte dömma :)
iaf, visar bilder som togs för några dagar sen!


bilden dom skrev var fjortis haha!

trevligt, tycker den var lite annorlunda från dom bilderna jag tar annars :*
hihh, men nu kommer tre bilder som breskriver min dag<3




ny profilbild tror jag (:


så, bloggar mer imorgon tror jag. orkar nte använda datan. pussar!

miss you sheila!



sheila ♥ carime

toro ♥ gonzalez

chile ♥ chile

kärlek ♥ kärlek .

älskar dej oavsett koncekvenserna!


i love you hermanita, para siempre!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0