GODMORGON :)

alå bloggläsare !

åt frukost för en liten stund sen , sitter med väääääääärldens finaste hundar <3
tänkte svara på lite frågor som kom upp medans jag ändå skriver ! :)

sara om JOBBIGT MEN ROANDE =):
hur göru så där me dina ögon ? ;)
det beror på? haha , vad menar du?(:


AnOnYm! om .:
Heeej, Jag ville ställa några frågor och hoppas på att du svarar på dem :)
1. Hur gammal e du?
2. Har du ett förhållande just nu?
3. Nämn dina 5 bästa vänner.
4. vilka smink brukar du göra. Och skulle du kunna göra en video inlägg där du sminkar dig?
5. Kan du göra många VIDEO inläggar och flera outfites?

tja ! jarå , fråga på :)
13 .
nej det har jag faktist nte.
oojdå , bästavänner är jag osäker på.. hmm. om jag nu är tvngen o välja 5 stycken så skulle det nog vara Naomi K , Menekse M , Emelie B ,Felicia Y  & Älva B :)
brukar jag göra? em inga hah..
ja det skulle jag naturligtvis kunna göra!
nja, jag vet nte exaakt om jag kan åstakomma din vilja med MÅNGA videos, men jag kan göra mitt bästa för att göra så många som möjligt! outfiten kan jag självklart göra. :)

Daniella om BARA NI GÖR MIN DAG:
Fin blogg! :D
tack

Anonym om HEMMA .:
vad fin du är! moddell!!
shh, due minst lika fin!


de va lite frågor.
angående hundarna så kom det två killar i runtom 19 års åldern och ville ha min kärlek :(
dom bestämde sej för att ta han o han är ljus färgad med nästan gråa ögon.
skitfin , dom valde han diiirekt. dom kollade också på min andra kärlek som är mörktigrerad med vitt ansikte.
men hne kommer dom aldrig få!
bloggar mer senare, pussar.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0