lite svar på frågor :)

Alexandra om ajde,:
börja blogga igen finaste!<3
okej kärlek <3


Anonym om FRÅGESTUND!:
kan du ge ut ditt nummer offentligt?
känner dig så kan du skicka den i facebook?
nej , jag ger nte ut mitt nummer offentligt om du nu måste veta.
skriv i facebook så får vi se.

jaaaraaaaaaaandino om FRÅGESTUND!:
din blogg är jätte fin och sådant, ska du bytta header snart? den ör cool men vill se nya!!
tack så mke , ja det ska jag , haha aa de är redan på gång ;)

om FRÅGESTUND!:
gillar du någon'? och om du gör kan du beskriva dina känslor i text???
nej , jag gillar nte någon . aa visst kan jag det

älva om DÅLIG UPPDATERING:
CARIME !!!! älskar dig :* <3333333333
älskar dej oxå hjärtat<3

Anonym om UUUUUUUT:
vem är rafaela har inte hört talats om henne förr ? ny vän eller vadå ? skulle inte du kunna uppdatera där bilder på henne e med runt 3-4 stycken och berätta nåt bra och dåligt med henne skulle vara kul att höra. skön blogg. btw du är jätte gulli :D
Rafaela är min barndomsvän. nej nte ny, skitgammal men alltid stilig.
aså grejjen är att jag har blogg som heter carimegonzalez? det ska handla om mej lilla vännen , rafaela är för fin för det , tack så mke , du är minst lika gullig ! :)

mertan om DÅLIG UPPDATERING:
tung blogg sistah<3
due tung bror :)

johan om <3:
finaste bilden syster §
asso på bollen :P annars dina bilder är finaste. kärlek t dig vackra syster , älskar dig <3
HAHA bror , känner mej dissad , tack due lika fin , aw va söt, kärlek korbane , love u 2 <3

joseph om ÄLSKAR OSS:
snygga tjejer ;) 
bby lägg upp bild på er alla? / karoline <333
hah , du är snygg :*
självklart kan jag det


Anonym om B A R C E L O N A !:
VISCA FC BARCELONA! 5-0<33333333
<3

<3 om B A R C E L O N A !:
HAAAAAAAALA MADRIIID
hah , due sjuk :)

Anonym om TRÖTT:
vart bor du? och kan du visa en bild på ditt öga?
fittja , javisst kan jag de :)



crill om DÅLIG UPPDATERING:
fan va söt du e ;)<33
ska kma från dej :)§

Anonym om Danish - Le igen <3 / text & musik:
jag älskar den låten!! du verkar ha bra musiksmak!! några tips om kärlekslåtar? eller lite rock? eller dina favoriter?<3
okej :)
nja , kärlekslåtar är nte inom min cirkel , men love the way you lie är en bra låt om har hört den :)
mina favoriter just nu är Grenade av bruno mars & Mikrofonkåt av september :)

totte om KLAR:
skitsöt :§<33
du är minst lika fin ! :)§

mullebulle :D om JULEN!:
bror va ere bästa med julen <3<
att man får ta tid för familjen & känna kärleken :)

Alma om FÄRGNING PÅ G:
Gud avd fint det blev!
du passar jättebra med blont!<333333
tack så mke sötis , men för tillfället är jag svarthårig igen :) gillar det bättre <3

katrin om HEMMA:
om jag förstår det rätt så är du singel?
funderar du på att skaffa kille? raggar dom på diig ofta?! :)))<3
Japp , nej det har jag nte funderat på , aså det kan jag nte påstå men det kan hända att folk frågar om nummer :)

bbell om HEMMA:
hur lång är du?<3
1,70 :*

sara :D om FRÅGESTUND!:
vilken mobil haru nu ? <3
samsung touch :)

mohammeeeeeed om FRÅGESTUND!:
skulle du vilja flytta ifrån fittja eller trivs du där?
aså fittja har jag ju bott i i hela mitt liv , men ja. det skulle va skönt o byta lite nytt :) jag trivs absolut, men jag bor i lägenhet så jag funderar på segeltorp .

Anonym om Morgon:
vart har du köpt dina leggings åt vänster :)?
skön blogg :)
Gina :)
tack så mke :*

anne om FRÅGESTUND!:
vad har du för ögonfärg?, hårfärg? <3
Mina ögon är ljustbruna med stänk av grön , min orginala hårfärg är ljustbrunt :)

felicia om FRÅGESTUND!:
hej carime! 
använder du löshår?
hej felicia !
nej det gör jag nte :)

jacob om FRÅGESTUND!:
visa bild på dina ögon<33
har redan gjort de :)

-Guevacci ! om FRÅGESTUND!:
tja snygging , grym blogg. en fråga sötnos:
hur gammal är du igentligen? skitsnygg
tja :) tack , din är lika grym! ja?
13 , tack !

erika om Mys:
Omg jag dööööör vad söta!<33333333333333333
<3

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0